تقرأ الآن
أغرب 5 مواقع على الإنترنت. جناااااااان رسمي

رئيس مجلس الادارة: رشا الشامي
رئيس التحرير: أسامة الشاذلي

همتك معانا نعدل الكفة
146   مشاهدة  

أغرب 5 مواقع على الإنترنت. جناااااااان رسمي

الإنترنت

شبكة الإنترنت مليانه مواقع في كل المجالات، فن، ثقافة، علوم، ترفيه، وكل يوم مئات من المواقع الجديدة بتظهرعلى شبكة الإنترنت، لكن أثناء بحثي وجدت 5 مواقع من أغرب ما يكون وحبيت أشارككم معايا في التجربة، ما هو أنا متخضش لوحدي آه آه، وكمان عندي في يعض الأوقات ميول إشتراكية.

1- عباس الضو بيقول لا

nooooooooooooooo

نفسك تقول لااااااا بصوت عالي ومش قادر. متأثر بفن الأستاذ أحمد عبد العزيز ونفسك تقلده وتقول عباس الضو بيقول لاااا. يبقى موقع nooooooooooooooo هو الحل.

2-  لكل عشاق يارب النيزك بقى

Exit Mundi

لكل الأصدقاء والصديقات من عشاق يارب النيزك بقى ومستنيين نهاية العالم موقع Exit Mundi بيديكم الفرصة الكاملة تشوفوا نهاية العالم سواء كانت بسبب نيزك أو حرب نووية أو بركان، كل اللي نفسكم فيه هتلاقوه، ما تحرموش نفسكم من حاجة، عيشوا متعة نهاية العالم بدل ما تقعدوا تدعو على فيس بوك.

3- نفسك تضرب مين بالقلم

Eel Slap

لو عندك أي رغبة مكبوتة ونفسك تضرب حد بالقلم، نصيحة أدخل على موقع Eel Slap نفث عن غضبك وطلع كل الطاقة مش عيب كلكم عندكم مشاكل نفسية أنا عارفة.

 4- هاي هاي هاي لأخر مدى

heyyeyaaeyaaaeyaeyaa الإنترنت

لو بتاعني من الفراغ أو حاسس بالزهق أو كاره عشتك، أنصحك تدخل موقع heyyeyaaeyaaaeyaeyaa  هتسمع أغنية He Man، ممكن تساعدك كتير على إنك تخلص من حياتك تماما وتريحنا من طاقتك السلبية.

إقرأ أيضا
الطرق والأدوات المختلفة لكيفية معرفة نوع الماذر بورد دون فتح الجهاز

5- غاوي نظريات مؤامرة وبتتواصل مع الكائنات الفضائية

alienabductions

لومقتنع بأن في كائنات فضائية، وإنها بتخطف البني آدمين بس الإعلام ما بيقولش، ولو مقتنع إن الكائنات الفضائية بتتواصل مع مواطنين من مصر من اللي ظهروا في الإعلام يبقى موقع alienabductions مناسب جدا ليك، لأنه مجمعلك كل حوادث اختطاف الكانات الفضائية للبني آدمين وصور الكائنات دي وسفنهم الفضائية، لو بينك وبين نفسك مقتنع إنك اتخطفت من قبل أبعت ليهم. ما تتكسفش.

المصدر

المصدر

الكاتب

Content Protection by DMCA.com

ما هو انطباعك؟
أحببته
0
أحزنني
0
أعجبني
1
أغضبني
0
هاهاها
0
واااو
0
Slide
Slide
Slide
Slide
Slide


‫إظهار التعليقات (0)

أكتب تعليقك

Your email address will not be published.

حقوق الملكية والتشغيل © 2021, كافه الحقوق محفوظة

error: © غير مسموح , حقوق النشر محفوظة لـ الميزان